WISHES FOR X-MAS

God kveld dere! Nå sitter jeg på dansingen og slapper av med litt mat før neste dansetime. Til tross for at formen ikke er på topp og at hverken hode eller kropp henger helt med så gikk første dansetime overraskende greit! Litt surring og ikke like mye energi som vanlig, men det må man nesten regne med. I morgen skal jeg faktisk teste ut zumba med mamma, så det skal bli artig! Jeg eier faktisk ikke rytme i kroppen omtrent haha. Og hofter og lignende er veldig låste, noe som kommer godt med i ballett, mens zumba hvor det er en del hoftebevegelser derimot.. Gøy blir det uansett! 

Nå nærmer det seg jul (ja, jeg skriver mye om jul) og siden jeg elsker å lese innlegg om hva folk ønsker seg til jul tenkte jeg å lage et slikt ett selv. Nå er det jo ikke slik at jeg forventer å få noe fra lista under altså, det er kun ting jeg ønsker meg. I tillegg blir jeg alltid glad for bøker, ullsokker og duftlys. Får virkelig aldri nok av det. Jeg ønsker meg et hus også for den saks skyld, men tviler sterkt på at jeg får det med mindre nærmeste familie finner en helt enorm sum i lotto (bare å begynne å spille / spille videre mamma og pappa! neida). Jeg får foresten ofte høre at jeg har ekstrem dårlig og tør humor, selv synes jeg den er meget god hehe. Hva ønsker du deg til jul? 

 

turklær – xxl, sengesett – princess, hyllesett – jysk, poster og posterholdere – rusta, fleecepysj og votter – Cubus, krydder – Nicolas Vahe

-Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg