PALJETTER OG GULL

Æsj, jeg har så lyst til å dra på zumba i dag med mamma, men jeg måtte bite i det sure eplet og avlyse. Jeg har nesten ikke sovet i natt på grunn av hosting og en hoven vond hals. Å dra på dansetimer i går var kanskje ikke så smart, men siden det er så nærme forestilling og jeg er bortreist neste uke da det er siste dansetime dro jeg. Akkurat nå sitter jeg i sofaen ikledd ullsokker, tights og en The Rolling Stones genser jeg kjøpte i en bruktbutikk en gang og spiser grøt og drikker te. Grøten kokte jeg opp med eplebiter og så toppet jeg den med flere eplebiter og bringebærsyltetøy etterpå. Skikkelig høststemning med andre ord! Straks skal jeg ta fatt på den siste redigeringen av videoen som kommer ut i morgen i serien min “Et bedre liv”, så da har jeg noe å bruke tiden min på i dag i det minste haha. 

Jeg hadde på meg det dere ser under tidligere i dag. Da jeg stod opp tenkte jeg at formen ville bli litt bedre utover dagen, så jeg sminket meg og kledde på meg (jeg liker å pynte meg, trenger ikke ha en grunn for det). Kanskje synes dere det er rart at jeg går så tynnkledd når jeg er syk? Vel, det er ikke så kaldt i dag og jeg bytter mellom å fryse og være glovarm. Dessverre føler jeg meg verre nå enn da jeg stod opp, så det blir sofaen i dag gitt. Senere i kveld er det Farmen og det gleder jeg meg til! Jeg har faktisk fulgt med på Farmen siden Mikkel vant i 2007, så det begynner å bli noen år! Flere som følger med? 

-Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg