ANTREKK I OKTOBER

Hei gode dere! I skrivende stund sitter jeg på dansestudioet og jobber litt med å planlegge tiden fremover mens jeg venter. Vi har som sagt øving til forestilling denne helgen, noe jeg egentlig synes er veldig gøy. Øvingen i dag foregår i den store dansesalen, så jeg får dessverre ikke sett de andre sine danser i dag. I morgen derimot har vi øving i Pressverksalen som er en stor sal i bygget og da får vi sett hverandre. Det er jo kun på øvingene jeg får sett de andre dansene naturlig nok. Det hadde jo vært litt vanskelig å sitte i salen og se en forestilling når man er med på forestillingen selv hehe. Fra og med fredag neste uke blir det fult kjør frem til 2. desember som er siste dagen. Da har vi øvinger, generalprøver og 6 forestillinger på rekke og rad. Jeg tror de nesten to ukene er mine favorittuker i løpet av hele året! 

Når jeg er ferdig på dansingen skal jeg hjem og lage en god middag til meg og Andreas. På menyen i dag står bakt potet, ovnsbakte grønnsaker, protein (linser til meg og kjøttdeig til han), salat og en hjemmelaget saus. Senere i dag er det finale i “Skal vi danse”, noe jeg gleder meg skikkelig til! Jeg tror nok jeg må kjøpe med popcorn! Det hadde vært koselig å invitert ei venninne til meg som er hjemme fra Oslo i helgen for å se det sammen, men på grunn av dansing og at jeg må slappe mye av for å bli frisk så måtte dessverre det utgå. Dessuten må jeg pakke til Polen! Allerede i morgen drar jeg til bestevenninna mi for å overnatte siden vi drar tidlig neste dag. 

Under her ser dere alle antrekkene utenom ett som jeg postet i oktober. For noen år siden laget jeg alltid et slikt innlegg i måneden og jeg tror jeg skal begynne med det igjen! Hvilket antrekk er din favoritt? 

-Elise Amanda

6 kommentarer

Siste innlegg