Å REKKE OPP EN NESTEN FERDIG GENSER..

På pinnene har jeg hatt en genser strikket i dobbel tråd drops melody i en hvit farge + en glittertråd i sølv. Problemet har bare vært det at den hvite fargen har en varm tone og sølv er jo kald.. Derfor ble jeg fort veldig usikker etterhvert som jeg begynte å strikke. Siden jeg alt hadde kommet et stykke bestemte jeg meg bare for å fortsette. Jeg strikket da ferdig hele bolen og begynte på arm nummer en.

Men så var jeg ikke helt fornøyd med fargekombinasjonen og visste med meg selv at jeg kom til å angre om jeg ikke gjorde noe. Samtidig er det utrolig kjipt å skulle rekke opp en genser som straks var ferdig.. Likevel bestemte jeg meg for å gjøre det og jeg er glad for det nå! Jeg er faktisk ikke ferdig med å rekke opp ennå da det tar en del tid siden Melody tover seg sammen og i tillegg har den tovet seg sammen med sølvtråden. Så det å skulle skille de forskjellige trådene er ikke bare bare. Under her får dere se hvor mye jeg har rukket å rekke opp og dere får se hvor langt jeg egentlig hadde kommet på genseren..

 

 

Så langt hadde jeg kommet på genseren før jeg begynte å rekke den opp:

 

 

 

 

Har du rekket opp en hel genser før?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg