ALMOST SPRING SOCKS

God helg til dere! I dag har jeg hatt to møter over nett, vasket noen vinduer og gått en tur med Vibeke i Bøkeskogen. Vinduene har jeg hatt lyst til å vaske utvendig i lang tid nå, det er jo helt krise når solen står mot dem.. men jeg har måtte bite meg i det og vente på høy nok temperatur. Det var litt i grenseland å gjøre det i dag, men nå kunne jeg ikke dy meg hehe. Turen i Bøkeskogen ble en fin tur og plutselig hadde vi gått en stykke. Hvis jeg går tur med noen og skravler forsvinner tiden helt og det føles ut som om man bare har gått i 5 minutter. Flere som kjenner seg igjen eller? Været var også på vår side og jeg måtte faktisk åpne jakka mi. Digg!

For tiden har jeg hatt to prosjekter på pinnene: en hals og disse sokkene. Jeg hadde to nøster med Drops Fabel som skulle gå til sokker og overraskende nok brukte jeg bare litt over ett nøste. Dermed kan jeg faktisk strikke enda et par med sokker (noen som krever litt mindre garn) av det. Jeg synes disse sokkene ble skikkelig søte, men det ble en god del jobb sammenlignet med hva helt vanlige sokker gjør. Strukturstrikk er såååå fint, så det var jo absolutt verdt det! Eneste kjipe med garnet er at det tiltrekker seg støv og lignende. Slik ble de iallfall:

 

 

 

 

 

Er du glad i strikkasokker?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg