ANTREKK I FLUFFY KOSEGENSER

Flere enn meg som digger sånne fluffy kosegensere? Det er lett å hoppe inn i de sammen med joggebukse eller en tights, men de trenger ikke å kun brukes som chille-klær. Bytt ut joggebuksa med et par jeans eller stilige bukser, legg til noen boots og smykker og vipps så har du et stilig antrekk. For en enda mer casual look kan du bytte ut jeans med svarte trange bukser, men selv liker jeg denne stilen best. Man kan også kombinere sånne gensere med kjoler eller skjørt og få det til å funke, men det krever litt mer innsats. Nå er det ikke meningen å komme her og si at man må gjøre sånn og sånn, man gjør selvfølgelig helt som man vil. Dette er bare mine tips for å dresse opp et antrekk med en fluffy kosegenser.

På torsdag har vi forresten premiere på min gruppe på danseforestillingen og jeg gleder meg skikkelig! På generalprøven lærte jeg iallfall at jeg må varme opp mye mer, for jeg var så stiv at jeg slet med å danse. Det er nemlig ganske kaldt rett bak scenen. Heldigvis så sies det jo at jo en generalprøve ikke skal være perfekt og at ved feil på den blir det en bedre forestilling, så vi får håpe det stemmer haha. Jeg gleder meg iallfall!

 

 

 

 

 

 

 


Hahah herlighet, neglelakken min…

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg