BULLET JOURNAL JANUARY | LET’S SPARKLE

Jeg holdt virkelig ikke ut med den lille BuJo’en jeg har brukt etter at min store rosa ble full! Jeg kjøpte den på klikk og hent via en bokhandel under loockdown og glemte jo helt å sjekke målene på den. Den var liten, for å si det sånn.. Det var jo ikke plass til å skrive noen ting og ikke var den lett å tegne i heller. Fordelen med den var likevel det at den var lett å slenge med seg i veska. Dessverre ble den ikke brukt så mye da jeg mistet helt motivasjonen nettopp av de grunnene jeg nevnte. Den ble rett og slett for upraktisk for mitt bruk.

I desember kjøpte jeg en ny bok på Flying Tiger til rundt 45kr og dette er den første måneden i den. Jeg er så fornøyd med den! Ikke bare størrelsen og at sidene åpner seg fint, men jeg kan bruke tusj i den uten at det synes gjennom på neste side. Denne måneden ble et ganske enkelt design og ikke minst praktisk, noe jeg egentlig er helt ok fornøyd med! Heldigvis er også motivasjonen for BuJo bedre for tiden og dermed blir jeg litt roligere også da jeg har mer kontroll og struktur. Litt kontrollfreak her og notater på mobilen over planer og gjøremål er overhodet ikke det samme.


Månedens utstyr: blyant, svart tusj og gulltusj + viskelær og linjal

 


Egentlig skulle jeg farge innholdet i glassene med gull, men kom på selvfølgelig etter å ha tegnet den streken med gull over at det ville kræsje. Nåvel, det ble iallfall en forside med månedsoversikt!

 


En side for mood tracker og en side med bare litt stjerner som egentlig ikke har noen annen funksjon enn å pynte opp litt hehe.

 

 


Og slik blir ukesplanene! En slik for hver uke og alle blir like. Det blir mest oversiktlig slik synes jeg.

 

Hvordan holder du oversikt over ting?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg