BULLET JOURNAL JANUARY | POLAR BEARS

Endelig har jeg fått ræva i gir og tegnet opp til en ny måned i min BuJo! Jeg har blitt gal av å planlegge dagene og ukene mine ved å ha notater på mobilen. Det synes jeg er så uryddig og uoversiktlig. Temaet denne måneden ble isbjørner og igloer, noe som heldigvis ikke tok så alt for lang tid å tegne. Jeg tegner alltid med blyant først for så å gå over med svart tusjpenn og deretter viske bort blyantstrekene. I tillegg til blyant, svart tusjpenn og viskelær har jeg denne måneden brukt en sølvtusj til detaljer.

Forsiden av måneden består av en stor iglo, navn på måneden og tre søte isbjørner. Sølvtusjen har jeg brukt til å skrive januar med og til å fargelegge skjerfene til isbjørnene.

På neste side finner man kalenderoversikt for januar + en side med en stor iglo med datoer som jeg skal bruke til å spore recoveryrelaterte ting (blant annet b/p-frie dager).

Sidene etter der består rett og slett av en oversikt hvor jeg kan planlegge hva jeg skal gjøre de forskjellige dagene. En dobbelside er en uke. Sidene er relativt like, jeg har bare byttet litt om på hva slags isbjørner jeg tegner og hvor de er plassert.

 

Hva synes du om månedens tema? Har du noe forslag for tema til februar?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg