DAGEN I DAG + ANTREKK FRA FORRIGE UKE

God helg kjære lesere! Det har ikke blitt så mye blogging denne uken, men så har det også vært en litt ekstra tøff uke. Dette er faktisk det tredje blogginnlegget denne uken, så det har vært tre dager uten blogging så langt denne uken. Jeg håper og tror at det blir litt mer neste uke! Det har heller ikke blitt så mye strikking denne uken, men jeg ble faktisk ferdig med en genser i går da! Den må bare vaskes, blokkes og fotograferes før dere får se den.

I går dro jeg heldigvis hjem på permisjon og jeg blir til i morgen kveld. Denne lørdagen ble en veldig trøtt start da jeg hadde skikkelig rastløse ben i natt, men jeg kom meg likevel opp i halv ni tiden. Jeg hadde nemlig en time for vipper i dag klokken 10, så jeg ruslet bort til den en god stund i forveien. Det tok ca 2 timer og etter det tok jeg turen opp til sentrum for å møte Andreas. Vippene ble skikkelig fine og jeg gleder meg til å vise dere dem! I sentrum tok Andreas og jeg oss en tur innom Amfi og deretter så jeg mormor og tante på café, så jeg slo meg ned litt sammen med dem. Nå står kvelden for tur og det blir deilig med en rolig kveld sammen med Andreas!

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg