DAGENS OG GÅRSDAGENS ANTREKK

Jeg har aldri helt skjønt meg på det hvorfor det skal være krise å gå i samme antrekk to dager på rad? Så lenge klærne ikke har blitt skitne eller lukter ser iallfall ikke jeg noe problem med det. Jeg tenker også det er kjekt, for da har man alt bestemt seg for et antrekk og man slipper å lure hva man skal ha på seg. Forøvrig så mener jeg også at man ikke trenger å vaske klær etter kun en gangs bruk med mindre det er skittent eller lukter. Unngå det og man sparer miljøet, man sparer penger og man sliter heller ikke klærne unødvendig ut. Kveldens lille tips fra meg hehe. Så her har dere både dagens og gårsdagens antrekk: akkurat det samme antrekket.

Genseren jeg har på meg har jeg strikket selv og denne strikket jeg i høst. Det er PetiteKnit sin ballonggenser. Denne strikkes egentlig i et penere garn og et garn som gir et uttrykk av en hverdagsgenser. Men denne gangen bestemte jeg meg for å strikke i et grovere garn, slik at det blir en mer typisk ullgenser som også passer fint til tur og mer av den slags bruk. Fordelene med hjemmestrikk er også det at det er bedre kvalitet på plagget og man bidrar ikke til fast fashion industrien.

 

 

 

 

 


Rar positur, men jeg ville så gjerne vise frem ballongeffekten på armene.

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg