DAGENS VÅRLIGE ANTREKK

God kveld, god kveld! Eller kanskje jeg skal skrive god natt? Sent er det iallfall og i skrivende stund sitter jeg nydusjet i stua. På mandag åpnet ting nemlig litt opp og det inkluderte dansingen også. I dag derimot fikk vi beskjed om at det blir innstramminger fra midnatt. Heldigvis gikk det akkurat å gjennomføre årets første dansetime! Herlighet så deilig det var! Dessverre så stenger ting ned nå i 14 dager, så jeg aner ikke når det blir neste gang. Treningssentrene stenger også ned, noe jeg vet blir utrolig tøft for psyken min. Jeg forstår det jo altså, men det må være lov til å synes at det er kjipt selvom. For vi er jo faktisk i en ganske kjip situasjon nå, hele verden.

Men jeg har fått gjort noe annet i dag enn bare dansing. Klokken 11 hentet mamma meg og sammen dro vi en tur på cafè for å strikke litt. Vi gikk også innom Normal en tur hvor jeg var så heldig å få spandert ny sjampo, balsam og hårkur (den banana food-serien, den er så god og lukter så godt!). Vi fikk strikket en stund før jeg tok bussen hjemover. Under her ser dere dagens antrekk. Litt kjølig, men siden jeg hovedsakelig skulle være inne gikk det veldig fint med en kåpe over!

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg