DE SISTE DAGENE OG TORSDAGENS ANTREKK

Hei dere! Torsdag var vi ute på café en tur med faren til Andreas og valget falt på Café Sliperiet, da de har fått en ny uteplass der. Jeg har vært der før og synes at kaffen er veldig god, men å kunne sitte ute i solen i tillegg sammen med gode mennesker og strikketøyet er virkelig gull! Noe jeg også synes er så fint med den Caféen er at den ligger inne på kulturskolen, den ser utrolig fin ut, er åpen helt til klokken åtte på kvelden og for de som er unge er det utrolig billig der, både for mat og drikke. Jeg synes spesielt siste punkt er fantastisk, da det er mange unge som går på kulturskolen/dansing og det noen ganger kan bli en del timers venting mellom klasser/timer. Da er det et supert tilbud at de kan kjøpe varmmat for bare 35 kroner!

På kveld ringte tante meg og lurte på om jeg ville være med på hengekøyetur neste dag, noe jeg så absolutt ville! Vi stod mellom å dra ut i skogen i nærheten her eller dra opp på hytta og sette hengekøyene opp der, hvor vi endte med sistenevnte. Det ble en utrolig koselig tur og på hytta var også Pappa og Beate, så da fikk vi vært sammen alle sammen.
Fy søren så deilig det er å sove ute i hengekøye i frisk luft! Jeg våknet noen ganger av at jeg frøs, til tross for at jeg hadde kledd meg veldig godt, men da var det veldig deilig å kunne tasse inn på hytta på morgenen og fyre litt i peisen. Kameraet tok jeg med, men det ble ikke en gang skrudd på hehe. Litt synd, for det var sååå fint på hytta nå og der vi satt opp hengekøyene! Tante inviterte meg også på topptur til sommeren til et sted jeg har hatt lyst til å gå i årevis og jeg gleder meg helt hinsides!

 

 

Gårdagen ble også veldig fin! Naboene hadde invitert oss med ut for å spise, så vi tuslet ned til havna litt før syv på kvelden. Dessverre var det fult der vi egentlig skulle, så vi endte opp på Bedehuset istedenfor. Altså, maten der, den var utrolig god og ikke minst så fint anrettet! Etter maten dro vi innom et sted for et glass og kvelden ble så avsluttet hjemme hos Emmy og Martin med Ryktet går (det spillet er så gøy!). Det ble ikke så alt for sent i går siden Andreas skulle jobbe i dag, men jeg var litt sliten selv, så det gjorde ingen ting. Det ble iallfall en veldig hyggelig kveld og det er så fint med så fine naboer! Heldige er vi! Bedehuset skal forresten få et digert pluss for å ha skikkelig digg glutenfritt brød med masse frø i, fremfor sånt dårlig skvip mange serverer som består av 90% luft og som smuldrer opp bare man tar i det.

 

 

Altså, jeg blunker utrolig mye. Og siden det ikke ble tatt så mange bilder av antrekket får dere servert noen bilder hvor jeg blunker og noen hvor jeg også er på vei til å blunke på haha. Svar på spørsmålene skulle jeg forresten egentlig poste i dette innlegget, men kom frem til at det ble litt vel mye tekst, så de kommer senere i løpet av uken.

 

 

Hva synes dere om antrekket? Har dere gjort noe fint i det siste?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg