EN KOSELIG NY MANDAGSTRADISJON

Ja, nå vil jeg faktisk gå så langt som å kalle det tradisjon hihi. For de siste mandagene har Therese og jeg vært sammen på cafè hvor vi har strikket og drukket kaffe. Vi blir alltid sittende i mange timer da vi har så mye å snakke om og strikketøyet bare vokser og vokser. Denne mandagen her var intet unntak og denne gangen falt valget på Sanden cafè. På meg ble det denne gangen en kaffe latte med hasselnøttsirup og det tror jeg nesten må være en ny favoritt! Så hva jeg mest sannsynlig skal neste mandag er vel ikke vanskelig å gjette seg til.

Se forresten på håret mitt, det er så irriterende med det håret som stikker opp av hestehalen..men sånn er det bare når man sparer ut luggen, da blir det en periode med “sparelengde”. Jeg gikk forresten ikke slik kledd i barnehagen, der går det mer i praktiske klær som tåler å bli sølt på og som tåler kulde bedre. Som oftest basic svarte bukser eller jeans og en tykk genser eller fleece.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du glad i å gå på cafè? Hva pleier du å bestille isåfall?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg