EN LØRDAG FORMIDDAG I SENTRUM

God kveld! Den bloggingen min i det siste er et kapittel for seg selv altså, men jeg titter innom når jeg har overskudd og jeg har noe å dele. Lørdag formiddag var iallfall veldig veldig koselig! Vi møtte Anniken og Carl Petter i sentrum sammen med Nelia i vogna si og Alva gående ved siden av. Nelia er babyen deres og Alva hunden forresten. Jeg kommer ikke over hvor koselig det er at bestis har fått baby! <3 Vi gikk iallfall en tur ned til Bøkeskogen for å skulle ta en kopp kaffe, men det ble en bomtur da det ikke hadde åpnet for dagen der ennå. Derfor tuslet vi tilbake til sentrum og satt oss ned der.

Siden Alva var med måtte vi sitte ute, men det gikk egentlig greit siden vi satt en litt lunt sted. Jeg har forresten begynt å spise litt fisk igjen, så for øyeblikket er jeg pescetarianer og ikke vegetarianer. Dette er noe jeg tester ut litt for en periode og så får vi se hva som skjer. Etisk sett føles det veldig feil ut, det skal jeg ærlig innrømme, men for helsa mi er nok dette det beste akkurat nå. Det er null problem å få i seg alle næringsstoffene man trenger ved å være vegetarianer altså, men for øyeblikket er det ganske mye lettere for meg å få i meg de næringsstoffene ved å spise fisk. Helse må nok nesten komme først.

 

 

Mens vi satt ute fant vi egentlig alle sammen ut at vi var ganske sultne, så da ble det litt mat på oss. Varm suppe ute i høstværet gjorde susen altså! Nelia hadde forresten pyntet seg med en body jeg hadde strikket til henne, men siden vi var ute var det bare uteklærne jeg så henne i hehe. Anni viste meg bilde da, så jeg fikk sett prinsessa i hjemmestrikk! Jeg derimot hadde på meg en svær og varm jakke altså, jeg tok den bare av for å ta noen antrekksbilder. Kaldt var det derimot, så jakka ble ikke av lenge nok til å ta bilder med kameraet.

Åh, slike dager som det her betyr så mye for meg! <3

 

 

 

Er du glad i høsten?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg