EN ROLIG SØNDAG STÅR FOR TUR

Denne søndagen blir en rolig dag, men samtidig vil jeg ikke ligge hele dagen på sofaen. Jeg er dessverre veldig fæl til å la søndagene bli slik. Det er jo greit innimellom det altså, men når nesten hver eneste søndag blir sånn er det vel på tide å gjøre noe. Forrige søndag tror jeg det var hadde jeg noen planer for hva jeg skulle gjøre, men gjett hva? Jeg endte med å ikke gjøre en shit. Søndagene trenger jeg til å hente meg inn før en ny uke, men det er flere måter man kan gjøre det på. En viktig faktor for meg er iallfall å styre og ordne litt for meg selv. Jeg er en person som trenger mye egentid og det er slik jeg henter krefter.

Planen for i dag er iallfall å ta noen bilder til noen planlagte blogginnlegg, slik at jeg slipper å stresse med det resten av uken. Noen bilder må jo bli tatt der og da, mens andre bilder kan bli tatt i forkant. Ellers står BuJo på planen, en klesvask og en liten gåtur. Hvis jeg har overskudd nok, noe jeg håper og tror jeg skal ha, tenkte jeg å ha en liten self care kveld. Neglene mine trenger litt pleie og det samme gjør huden min. Så da håper jeg at jeg får et godt utgangspunkt for en ny uke!

 

 

(bildene er fra fredagen med Anni)

 

 

 

Hva synes du om antrekket? Har du noen planer i dag?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg