FOTOGRAFERING AV FORESTILLING + DAGENS ANTREKK

God kveld! Det har blitt mye sen blogging i det siste, men dagene har gått til forskjellinge ting og ettermiddagene og kveldene har gått til dansing. Jeg er også en sånn person som trenger å lande litt etter å ha kommet hjem, så jeg bruker litt tid på det før jeg setter meg ned med bloggen. Både i går og i dag fikk jeg sitte i salen under hele generalprøven (utenom når jeg danset selv så klart) for å ta litt bilder, så det tar litt tid å gå gjennom rundt 1000 bilder og så etterbehandle en god del av de. Men det er såååå koselig å se hvor mye det blir satt pris på! <33

Dagens antrekk så mye bedre ut i hodet mitt enn det gjorde på, men så kan man ikke treffe blink hver gang heller. Jeg har på meg de nye jeansene, for jeg måtte nesten bare bruke de en gang før de må legges bort for vinteren. Det er iskaldt ute om dagen og det å skulle ta av jakka for å ta disse bildene var ikke spesielt behagelig. Tror dere forresten ikke at jeg i dag igjen klarte å kløne til noe? Lilli skulle hente meg i dag og jeg stod ute rett før hun skulle komme, så stopper det en bil ved meg og jeg var på vei inn døren før jeg innså at det var en totalt fremmed.. Dama i bilen tok det heldigvis med veldig godt humør i det minste og var veldig søt. Men jeg får det virkelig til altså..

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg