FRISK IGJEN OG ANTREKK FRA DENNE UKEN

Heihei! Flere som synes det er fint ute i dag? Iallfall her på østlandet, for nå er det endelig litt hvitt ute igjen. Ulempen er at det er skikkelig surt og kaldt i dag, men fordelen med det er at det er en ypperlig grunn til å kunne sitte inne med strikketøy, serier, en kopp te og lys. Formen min er iallfall som den pleier igjen også, noe som er så deilig etter å ha vært syk siden lørdag kveld (jeg måtte til og med dra fra julebordet litt før resten skulle ut). Jeg er tom for garn til genseren jeg holder på med nå, men heldigvis skal det komme til en pakkeboks i løpet av dagen, så da får jeg fortsatt når jeg har fått hentet ut det. Ellers skal jeg avgårde en liten tur nå snart og så blir det en rolig kveld her hjemme:)

Antrekket under her er fra tidligere denne uken forresten, å skulle gå kledd sånn her i dag hadde følt til at jeg hadde fryst til is. Dette er faktisk andre antrekket på rad jeg poster hvor jeg har tyvlånt en av Andreas sine gensere hehe. Denne kjøpte han da vi var på ferie i november og jeg liker den veldig godt både på han og på meg. Nå som det er så kaldt synes jeg derimot det er vanskelig å kle meg sånn som jeg vil, det blir som regel varme foran stil. Det er jo faktisk kaldt inne om dagen også, men det får vi skylde kombinasjonen av kulde og høye strømpriser for. Heldigvis har vi en del varme klær og tepper vi kan kle på oss.

    

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg