GÅRSDAGENS ANTREKK

Gooood første desember! Så rart det var å åpne kalender i dag, jeg har liksom ikke helt julefølelsen inne ennå, til tross for pyntet hus. Det kommer seg nok etterhvert iallfall, spesielt hvis snøen kommer. Hva slags kalendere jeg har i år tenkte jeg forresten å vise dere i morgen, jeg slo litt på stortromma i år og gikk for tre stykker jeg haha uff. Det skal sies at to av de var billige altså, helt gal er jeg ikke. Kalender på TV har jeg derimot ikke sett ennå. Andreas og jeg skal se den nye til NRK når han kommer hjem fra jobb i kveld og selv så tenkte jeg å også se noen andre i morgen tidlig. Følger dere med på noen i år?

Gårsdagens antrekk ser dere under her og jeg hadde så klart på en jakke over, jeg tok den bare av da bildene ble tatt. Det var jo ikke superkaldt i går, så det gikk fint å stå to minutter uten jakke, jeg fikk varmen fort i meg igjen. Jeg tror forresten at dette er rekorden min på hvor mange prosent av bildene jeg blunker på, så dere får tåle en del blunkebilder haha. Jeg er iallfall glad i denne kjolen og bruker den til alle årstider, men riktig tilbehør eller klær til funker det ganske fint synes jeg.

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg