GÅRSDAGENS OG DAGENS ANTREKK

Altså, jeg synes det er helt innafor å gå i samme antrekk to dager på rad, helt ærlig ser jeg ikke problemet med det. Så her har dere altså gårsdagens og dagens antrekk, som er akkurat det samme haha. Egentlig hadde jeg tenkt til å la være å poste bildene, jeg er ikke fornøyd med hvordan hverken bildene eller jeg ser ut her, men jeg tror også at jeg som alle andre må lære meg til å gi litt mer f. Jeg tar meg jo selv ganske lite høytidelig, men noen ting er jeg mye mer usikker på enn andre. Jeg er forresten litt usikker på hva jeg synes om kjolen min, den er superbehagelig og søt, men samtidig føler jeg at den ser litt sykehus ut, hvis dere skjønner hva jeg mener?

Her om dagen postet jeg forresten et bilde på story på insta hvor jeg viste dere middagen min og jeg ble veldig overrasket over hvor mange som sendte meg DM og spurte om oppskrift. Sånt synes jeg er skikkelig gøy og jeg elsker å inspirere andre til å kunne spise mer vegetarisk! Så i dag står den retten på menyen igjen og oppskrift kommer etterhvert. Dere burde virkelig prøve den ut altså, den er såååå god om jeg får si det selv!

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg