GJESTEINNLEGG: HVORDAN ER ELISE AMANDA SOM PERSON?

God kveld! Nå er er det jeg, Mona Marlene som har fått gleden av å skrive et innlegg på bloggen til Elise. Det er sikkert mange av dere som lurer på hvordan Elise er i virkeligheten? Som venninne? Som person? Og siden jeg står Elise veldig nært, så tenkte jeg å fortelle dere nettopp det: hvordan er Elise som person?

Hvor skal jeg begynne? Et ord som beskriver Elise er herlig, rett og slett herlig. Hun er en fantastisk venninne som alltid er der, som stiller opp, som trøster, som kommer med løsninger. Har du Elise som venninne, så er du ekstremt heldig- noe jeg absolutt føler meg.

Elise er en utrolig omsorgsfull jente som bryr seg om alt og alle- hun vil bare at alle dyr og menneskesker skal ha det best mulig. Det jeg digger med Elise er at hun virkelig jobber for å gjøre en forskjell her i verden- og det gjør hun definitivt ved alt hun står for og bidrar med i samfunnet.

En annen ting jeg også digger med Elise er at hun holder seg langt unna drama- det er aldri noe drama eller krangling mellom oss og det er så utrolig deilig. Hun er alltid ærlig, snakker aldri stygt om noen, og er 200% til å stole på. Hun er ekstremt rolig, litt beskjeden og ekstremt søt. Men det jeg skulle ønske hun var litt flinkere til er å si fra hva hun mener eller hvis noen behandler henne dårlig- det er hun ikke alltid så flink til, så da stepper jeg inn hahah. Jeg skulle nok fått litt ro av henne, så kunne hun fått litt sinne av meg hehe. Jeg har faktisk aldri sett henne sint.

Hun er også en veldig sårbar og skjør jente, noe som overhode ikke rart etter alt hun har vært igjennom. Det som er så synd er at hvis noen sier noe stygt til henne så tror hun på det- samme hvor mye noen sier at det ikke stemmer. Hun har veldig dårlig selvtillit, og trenger nok å høre fine ting om seg selv 10000 ganger- så kanskje hun klarer å tro på det etterhvert.

Hun er tullete, morsom, snill, søt, omtenksom, tålmodig, herlig, verdens beste venn, en skikkelig kirger, sterk, forståelsesfull, kjærlig- og alle andre positive ting du kan komme på. Jeg føler meg så heldig som har henne som min beste venninne. Med henne kan jeg være meg selv 200%, og det er så deilig. Hun vet det meste om meg, og forstår meg på en måte som få andre gjør.

Hun er ekstremt kreativ, alltid noe å skrive om, flink til å lage ting, kreativ med bilder, finner alltid på en vlogg vi kan lage, flink til å tegne, og veldig flink til å skrive dikt. Dere burde mase etter å få se noen, for de er veldig fine, sårbare, gjenkjennelige og litt triste.

Vi ha også veldig mye til felles, å det er så deilig å ha venner som liker de samme tingene som deg. Vi kjeder oss aldri når vi er sammen. Hun elsker shpooing, ta bilder, blogge, skrive, ta en vinkveld, dra på kino osv osv. Hun har alltid en idee på lur om hva vi kan finne på.

Hun gir også så ekstremt mye kjærlighet i form av nærhet, ord, handlinger, meldinger. Hun gir de beste klemmene, har alltid en armkrok og tilby, fletter gjerne håret mitt. Hun er den eneste venninnen jeg klarer å ta imot nærhet fra, og det sier litt om hvor god den jenta er. Hun kaller meg også de fineste tingene, som Monamin- noe som er veldig koselig. Jeg pleier å si at jeg skulle ønske hun var godt voksen så hun kunne vært reserve mammaen min hehe.

Jeg bare digger den jenta rett og slett! Ingen over og ingen ved siden av.

Elsker deg, din Mona!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg