GOD JUL

God jul, kjære dere! Jeg håper dere alle får en så fin dag som mulig, husker på å puste og vet at ikke alt trenger å være perfekt. For noen er dette verdens beste dag og for noen er det en veldig vond dag, men uansett hva julaften er for akkurat deg håper jeg du får noen fine øyeblikk<3 I går var vi hos svigermor og der åpnet også Andreas og jeg pakkene fra hverandre. Fra meg fikk han et gaming headset og en liten gave ved siden av og av han fikk jeg faktisk det jeg har på meg under her. Jeg ønsket meg veldig ett av disse plaggene, men så var jeg så heldig at jeg fikk begge! Åh, jeg er sååå fornøyd med de!

Her er vi godt i gang med å lage julemiddagen og gjøre de siste forberedelsene iallfall! Klokken tolv i dag var vi hos besteforeldrene mine på brunch, i tradisjonen tro og nå tar jeg meg bare en pust i bakken før jeg må fortsette. Jeg har faktisk bare sovet under to timer i natt, så jeg skal innrømme at jeg allerede er ganske sliten, men da kan jeg trøste meg med at jeg iallfall får sove veldig godt til kvelden! Og gjett hvem som akkurat rakk å strikke den siste julegaven ferdig! Den var klar 10 minutter før vi skulle være hos besteforeldrene mine, så da var det bare å hive på seg klær, kline noe sminke i trynet og tusle bort. Heldigvis er vi nesten naboer!

 

 

 

 

 

Hva skal du ha på deg i kveld?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg