HELLO SATURDAY

Jeg er faktisk overrasket over hvor bra disse bildene ble med tanke på at det kun ble brukt rundt ett minutt på hele seansen. Det var 11 blå og jeg holdt på å fryse ræva av meg de sekundene uten den store dyna av en jakke jeg hadde haha. Lyset og slikt stilte jeg inn på kameraet før jeg tok av jakka og jeg ble så fornøyd med det! Det er skikkelig min fotostil hihi. Buksa er fra BikBok og ble kjøpt på salg for 199kr forresten, de har den ennå. Jeg har hatt lyst på en slik bukse en god stund, men det passet ikke lommeboka før nå. Den er så comfy og stilig! Jeg følte meg forresten litt som en ungdomsskoleelev igjen med dette antrekket. Hvorfor? Fordi det er vinter og jeg hadde en glipe på magen. Glipa var egentlig ikke så stor, men genseren gled opp hehe.

Bildene er fra lørdag hvor Mona og jeg var på café sammen nede på Sliperiet. Jeg digger atmosfæren der og at de har litt mer spennende ting enn svart kaffe og rundstykker med ost. Selve bedriften liker jeg også! Fra nettsiden til caféen: “Café Sliperiet blir ikke bare en superhyggelig café, men også en møteplass, scene, ventesone og severdighet mitt i hjertet av Larvik kulturskole. iVekst står bak utformingen og driften av caféen. I samarbeid med Larvik kommune, Fritzøe Eiendom og Studio Nille vil det bli en arena for arbeidstakere med behov for tilrettelagt arbeid og for personer som har falt ut av det ordinære arbeidsliv.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg