I’M A LITTLE BIT EXTRA

“Så fint du har pyntet deg i dag!” har jeg fått høre flere ganger uten at jeg egentlig har pyntet meg. Jeg liker å kle meg og klær meg gjerne litt “ekstra” uten å måtte ha en grunn for det. Gå med kjole, paljetter eller pensko til hverdags, hvorfor ikke? Jeg synes det er så trist at mange ikke tør å kle seg skikkelig opp til hverdags selv om de vil. Det er jo hverdager det er flest av og jeg synes det er kult med folk som tør å skille seg litt ut jeg! På ungdomsskolen for eksempel brukte jeg hatt flere ganger og fikk ofte kommentarer på at jeg var tøff som turte å gå med det. Tøff? Jeg gikk jo bare med det jeg likte. Nå derimot har hatt blitt in og jeg ser oftere at folk går med det. Angående antrekket under så er det noe som ser ut som et typisk fest eller julebordantrekk (okay, kanskje ikke helt typisk, men dere skjønner tegninga), men dro jeg på noe spesielt i det? Egentlig ikke.

Jeg håper akkurat du som leser dette tør å kle deg slik akkurat du ønsker. At du ikke føler du må gå med en plan genser og olabukse hver dag om du ikke vil, selvom det kanskje er det samfunnet “forventer”. Nå har jeg aldri slitt med å tørre å gå i det jeg vil, men jeg kan prøve å gi et lite tips like vel: ta det ett steg om gangen, du trenger ikke gå all inn med en eneste gang om du ikke føler deg komfortabel med det. Hva med å bare begynne med å teste ut å feks bruke et skjørt til hverdags? Det er en god start det! Fortell meg gjerne om du tør å gå med det du ønsker eller ei!


-Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg