KAFFE, STRIKKING OG SOL

Reklame | Eget design

Heihei dere! Nå sitter jeg og slapper av ute på café med strikketøyet og venter egentlig bare på at dansetimen jeg skal på skal starte. Sesongen er jo over for i år, men jeg har meldt meg på et 5-ukers sommerkurs i ballett. Læreren vi har er så utrolig dyktig og jeg har brukt muskler jeg ikke visste jeg hadde en gang. Første time var på tirsdag og jeg er ennå så støl at jeg sliter med å gå, så det blir spennende å se hvordan denne timen går haha. Men åhhh hun underviser på en så utrolig god måte og jeg lærte masse nytt bare på en time, så jeg gleder meg skikkelig til de neste timene!

Dagens antrekk ser dere under her og jeg måtte merke innlegget som reklame da jeg har på meg eget strikkedesign som selges nå. Jeg elsker denne oversizede genseren, om jeg får si det selv. Strikkepakke kan kjøpes HER iallfall hvis flere ønsker å strikke. Nå derimot holder jeg på med en genser som har en normal passform og jeg tror den også blir bra! Så dere får vente og se. Det er forresten såååå digg å kunne sitte ute med en kaffe og strikke! Jeg kjenner at strikkelysten er på vei tilbake for det fulle!

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg