LANDSMØTE + HVA ØNSKER DERE Å LESE OM?

God helg! Har dere noen planer for fredagen? Jeg skulle jo egentlig vært i Oslo nå på Unge Venstres landsmøte, men på grunn av koronasituasjonen ble møtet digitalt istedenfor. Derfor har jeg sittet i et digitalt møte fra klokken to på dagen og forventet møteslutt er halv ni i kveld. I morgen tidlig starter møtet klokken ni og forventet møteslutt er halv åtte på kvelden. Det blir to lange dager foran skjermen, men samtidig er det deilig å sitte hjemme i en behagelig stol og ha ting rundt seg tilgjengelig hele tiden hehe. Viktig å se det positive med digitalt møte, eller hva? Det er utrolig uvant, men det funker overraskende greit!

På grunn av møtet i helgen får jeg ikke mulighet til å ta noen nye bilder, da møtet slutter når det er mørkt ute og i morgen startet møtet såpass tidlig at jeg ikke får tatt bilder før. Men på søndag eller mandag skal jeg iallfall få tatt noen nye bilder! Enn så lenge beklager jeg arkivbilder.

I det siste har jeg vært veldig tom for idèer til hva jeg kan skrive om og lurte derfor på om dere har noen forslag? Gjerne ikke kun forskjellige tema, men spesifikke ting. Er det noe spesifikt innen spiseforstyrrelse dere vil lese om? Er det noen spesifikke ting dere ønsker tips om? Er det noen spesifikke ting dere vil se som antrekk? Hva annet vil dere lese om? Middagsforslag? Filmtips? Let me know!

 

Hva ønsker dere å lese om og hva ønsker dere at jeg skal skrive om?

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Hei,
      Hvordan konkret jobber du med konstruktive løsninger i forhold til uro og angst? (at du ikke skal ty til destruktive handlinger).
      Dette er noe jeg synes er veldig vanskelig…..

    2. Kanskje ulike behandlinger/innleggelser du har vært innom? Hvis det ikke det blir for privat og belastende. Altså hva de ulike behandlingsmetodene går ut på, hva du er fornøyd med og mindre fornøyd med, hva du har lært og tatt med deg, overraskende morsomme/fine minner og øyeblikk. Har gått en del i terapi selv, men aldri for spiseforstyrrelser, og synes andres erfaringer er spennende.
      Og kanskje litt om relasjonen til venner, familie og kjæreste når du sliter med spiseforstyrrelse, altså at både du forteller og andre forteller om hvordan det oppleves?
      Og så i den andre enden. litt mer overfladisk ;D Klær og antrekk. “Din stilreise”, med bilder av hvordan stilen din har utviklet seg gjennom årene, gjerne så gamle bilder som mulig. Dine favorittplagg. Hva med “3 eller 5 antrekk” med samme plagg, altså ulike kombinasjoner?

    3. Mange med spiseforstyrrelser sliter med spenninger i kroppen. Hadde vært interessant om du kunne skrevet et innlegg med tøyeøvelser du har fra dansing som du synes er effektive? De er gjerne litt annerledes enn dem en får av psykomotoriker. Dessuten tror jeg mennesker generelt har hodt av å strekke og tøye meg 🙂

      Jeg lurte og på om du kunne skrevet om tanker/følelser rundt skyld/skam og grådighet med tanke på bulimien? Jeg kjenner alle tre godt, men siden jeg kjenner til dem fra anoreksien sitt perspektiv hadde det vært fint å lese om ditt perspektiv. Og å lære fra det. Synes du skriver om din opplevelse av bulimien på en veldig god måte, så det hadde vært interessant å lese mer om disse tre tankene fra ditt ståsted.

      Du har sagt at du leser mye, og jeg synes det hadde vært veldig kjekt å se mer av den siden av deg på bloggen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg