MÅNEDENS ANTREKK JULI + AUGUST + SEPTEMBER

God helg dere! Planen min var egentlig en time på spis (spiseforstyrrelsesenheten, men man sier bare spis) i dag da jeg går dit fast to ganger i uken, men siden formen min ikke er helt på topp måtte jeg holde meg hjemme. Vi skulle derfor ta timen over video, men så har Telia hatt problemer i hele dag, så jeg fikk ikke logget inn der. Sms`er ble heller plutselig ikke mottatt, men det gikk heldigvis an å ringe, så da ble timen over telefon. Jeg leste på Telia sine nettsider at noen hadde problemer med å komme gjennom når de ringte også, så jeg er glad jeg slapp unna det! Resten av kvelden kommer nok til å gå til strikking og nå nærmer jeg meg å bli ferdig med genseren min! Jeg gleder meg til å vise dere!

Egentlig skulle jeg ha postet et slikt innlegg i starten av september, men glemte jeg det helt bort? Ja. Heldigvis er det bare for meg å gå tilbake i arkivet mitt for å finne bildene jeg skal sette sammen, så det var ikke noe problem. Jeg tror nok jeg likte antrekk 1, 2 og 5 best denne måneden.

 

 

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg