MÅNEDENS ANTREKK: MARS + APRIL

God mandag! Siden sist har jeg gjort litt forskjellig: på lørdag var jeg i Sverige med Vibeke og Therese og senere på kvelden var vi i en bursdag. Jeg hadde egentlig tenkt til å blogge om Sverigeturen, men sånn ble det ikke gitt. I dag har jeg faktisk tatt litt sol for første gang på årevis og jeg er en som blir veldig fort brun og sjeldent rød, så nå har jeg litt mer farge på kroppen. Det ble også en iskaffe på Sliperiet etter det og uteplassen der er virkelig så fin! Ikke minst synes jeg de har skikkelig god kaffe. Jeg har fått smaken av sommer i dag og det er så nydelig! Altså, hvor deilig er det ikke å kunne sitte ute i singlet med blå himmel og sol mens man drikker iskaffe? Egentlig burde jeg hatt med strikketøyet også, men det får bli neste gang. Nå sitter jeg på bussen hjem og så må jeg få i meg litt middag før det bærer avgårde igjen til dansing.

Jeg har også fått samlet opp antrekk fra mars og april! Det ene er et dårlig mobilbilde fra et antrekk som ikke var i en antrekkspost, men siden det var oddetall på antrekk ble det sånn for å kunne lage innlegget haha. Favoritten min er iallfall antrekk nummer to!

 

Hvilket antrekk likte dere best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg