MÅNEDENS ANTREKK NOVEMBER

God kveld! Jeg innså nå at jeg kanskje burde få tatt noen nye bilder og endret headeren min snart, den er jo litt vel sommerlig. Det passer seg liksom litt mer med en header med vintertema, så jeg får krysse fingrene for at det kommer noe snø snart. I dag derimot har jeg fått strikket en del på en ny oppskrift jeg jobber med, hatt en avtale, vært på årets siste dansetrening og gjort litt her hjemme. Sikkert ikke sånn superspennende å høre om, så jeg stopper der med å utbrodere om dagen min haha.

Siden det ble noen antrekk denne måneden bestemte jeg meg for å ikke samle det opp til to måneder, men poste november for seg selv. Antrekkene fra syden ser jo greie ut, men jeg ble egentlig ikke så veldig fornøyd med de som er tatt her hjemme, utenom antrekket nederst til høyre. Noen ganger slenger jeg bare på meg noe og andre ganger ser ting bedre ut i hodet mitt enn i virkeligheten. Å treffe blink hver gang går ikke og det gjør i grunn ikke så veldig mye, det er jo tross alt bare et antrekk. Men nå er det straks natta på meg, så håper jeg dere får en god natt!<3

 

 

 

 

Hvilket antrekk likte dere best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg