NY FAVORITT I STRIKKEGARDEROBEN

For noen dager siden gikk April cardigan av pinnene og jeg er sååå fornøyd! Den er så myk, fin, god og varm! For ikke å glemme den utrolig elegante skulderkonstruksjonen! Denne cardiganen har vanskelighetsgrad 5/5 og jeg er utrolig fornøyd (og overrasket!) over at jeg klarte å holde tunga rett i munnen konstant. Ikke en eneste gang falt jeg ut av alle tellingene som skulle gjøres samtidig og ikke ble det en eneste feil heller! Oppskriften er fra Petite Knit og som alltid er det utrolig godt forklart.

Jeg strikket cardiganen i en tråd Drops baby merino farge 17 mix beige og en tråd Drops kid Silk farge 12 beige. Knappene er dessverre egentlig litt for små, så jeg får sy knapphullene noe trangere. Originalknappene til oppskriften er helt sinnsykt fine, men de var så dyre at jeg måtte gå for et mye billigere alternativ og alternativet er noe mindre i diameter. Denne cardiganen er iallfall min nye favoritt i strikkegarderoben min! Jeg er så glad for at jeg endelig fikk strikket den!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om cardiganen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Åååå, så fin!
      Skikkelig imponerende strikkejobb, det der!
      Den kommer du garantert til å bruke mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg