NYTT HULL I ØRET, FARGING AV HÅR OG CAFÈ

Jeg fikk helt sjokk da jeg kom hjem i går og så at jeg hadde vært ute med Therese i fem timer. Hvor i all verden ble tiden av!? Vi var en tur på senteret hvor vi tok et hull i øret (jeg kan legge ut bilde på instastory: @eliseamandan), kikket litt rundt mens vi ventet på timen vår og resten av tiden ble tilbragt på Espresso House med kaffe og strikketøy. Jeg trodde faktisk det skulle være vondt å ta hull i øret der hvor det er brusk, men det var ikke vondt i det hele tatt. Det som derimot var vondt var da jeg satt fast munnbindet i øredobben… og i natt måtte jeg ligge på motsatt side av hvor jeg har tatt hull.

Vi var blant annet en tur innom Cubus også hvor jeg egentlig skulle kjøpe striping, men endte med å kjøpe farge istedenfor. Da jeg kom hjem spiste jeg litt for så å begynne å farge håret og mens jeg har i fargen kommer jeg på: da jeg dusjet på morgenen brukte jeg som vanlig en del hårolje i det våte håret mitt.. kanskje derfor ikke fargen satte seg så godt? Lysere ble det iallfall til en viss grad. Heldigvis sliter ikke farge så mye på håret som hva bleking gjør, så håret mitt har like fin kvalitet.

 

 

 

 

Har du hull i ørene? Hvor mange isåfall? 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg