NYTT STRIKKEPROSJEKT x 2

Jeg har jo helt glemt å vise dere at jeg har begynt på en cardigan som heter sorbetcardigan! Jeg har valgt meg noen nydelige duse farger til dette prosjektet, fremfor de relativt knalle fargene den originalt skal strikkes i. Den er utrolig stilig i knallfarger også altså, men duse farger er mer meg og den blir nok brukt mer i duse farger i tillegg.

Samtidig har jeg bølgegenseren på pinnene, en genser jeg her om dagen rakket opp etter å ha kommet ganske langt. Jeg bestemte meg nemlig for å strikke med dobbel tråd istedenfor enkel, som man egentlig skal. I tillegg var det en del småfeil som irriterte meg. Oppskriften er nemlig litt feil, noe jeg ikke så i starten slik at hele mønsteret ble forskjøvet.

 

 

 

 

Strikker du?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg