SALG PÅ TRENINGSKLÆR

Reklame | aim'n

I kveld fikk jeg med meg at det er skikkelig salg på noen av treningsplaggene til aim’n, så jeg måtte nesten bare dele noen tips med dere! Selv har jeg en rosa tights av det merket som jeg er skikkelig fornøyd med! Jeg vet ikke med dere, men i dette været som er nå stråler treningsmotivasjonen min. Herlighet som jeg savner styrketrening! Spesielt digg hadde det vært med utetrening nå. Det får eventuelt bli senere. Enn så lenge får jeg sikle på disse godbitene hvor flere er til skikkelig nedsatt pris!

Over her ser dere min tights fra aim’n og under her finner dere andre ting som er på salg:

Svart tights HER  //  Blå topp HER //  Grå tights HER

Sportsbh HER  //  Grå tights HER  //  Svart genser HER

 

Noe du kunne ha tenkt deg? Er du glad i å trene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Jeg har også den rosa tightsen!😂😍
      Kan du lage en tøyevideo og en styrketrening video?🥺🙏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg