SLIK ER FLEKSIBILITETEN MIN NÅ

God lørdag! Jeg var faktisk skikkelig tidlig oppe i dag, så jeg tok meg en liten lur på formiddagen. Det var utrolig deilig å stå opp så tidlig som jeg gjorde og bare nyte en kopp te i mørket. Rundt klokken syv begynte det å bli lyst ute og det er så koselig å følge med på synes jeg. Spesielt siden vi bor så fint til som vi gjør med den gode utsikten. Ellers i dag har jeg ordnet litt hjemme, slappet av og gått meg en tur. Jeg prøvde å trene litt på en sånn utegym som er i Larvik, men det ble litt vanskelig for meg med en del folk rundt. Litt fikk jeg gjort og nå vet jeg iallfall hva som er der. Så får jeg heller teste det ut neste gang et annet klokkeslett.

Jeg tok også noen bilder for å sjekke hvor myk jeg er nå, da det er lenge siden jeg har “testet” det ut. Alle bildene er tatt uten oppvarming eller tøying, så om jeg er varm og har tøyd på forhånd klarer jeg ting bedre. Men jeg har lyst til å klare de forskjellige tingene uten å varme opp eller tøye og derfor sjekker jeg fleksibiliteten min uten å gjøre nettopp det. Det var forresten mye kaldere enn jeg trodde i dag, så jeg er glad for at jeg hadde med meg en ekstra bukse til å ta utenpå, en treningsjakke og selve jakken som jeg gikk i på veien ned.

 

Planen min nå er jo å fortsette å tøye, men jeg tror jeg skal sette målene lavere enn jeg tidligere har gjort. Før har jeg gått all in og dermed har det fort blitt skikkelig kjedelig og rutinene har glidd ut. Denne gangen tar jeg det roligere og så oppdaterer jeg dere om kanskje en måned eller to på hvordan jeg ligger an da. Jeg håper på noe progresjon iallfall, så det blir spennende å se!

 

Under her ble jeg faktisk overrasket over at jeg i det hele tatt fikk beinet bak hodet og klarte å holde det! Jeg trodde ikke jeg hadde sjans i havet til dette lenger engang. Heldigvis er det mye lettere å forbedre scorpion når man først får tak, så det var en grei overraskelse! 

Jeg glemte å ta et bilde som det under her til venstre, så da ble det tatt med mobilen da jeg kom hjem hehe, derfor den dårlige kvaliteten. 

 

 

Er du myk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Det er ikke var ikke så verst det. Er nok ikke så fleksibel som jeg var engang, men man kan jo jobbe med det. Gratulerer med nettbutikk forresten. Du er flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg