SORBET-CARDIGAN I DUSE FARGER

Det er jo ikke lenge siden jeg postet at jeg var i gang med et nytt strikkeprosjekt, men det prosjektet startet jeg med torsdag for snart to uker siden, så jeg var rett og slett treg med å poste det innlegget. Uansett, i går ble cardiganen ferdig! Det eneste som mangler er knapper, men de venter jeg på i posten. Det blir så fint, så! Heldig som jeg er fikk jeg hjelp til å ta bilder, så jeg slapp å stå ute med stativ og selvutløser haha. Jeg gleder meg til å bruke denne cardiganen masse i sommer!

Nå er jeg i gang med en nytt strikkeprosjekt, nemlig en sommertopp. Det passer jo fint nå som vi går mot varmere tider, eller hva? I skrivende stund sitter jeg ute med datamaskinen mens jeg har en liten strikkepause. Vi sitter nemlig ute på verandaen her, nyter solen og strikker. En nyyydelig dag å sitte ute på!

 

 

 

 

Hva syntes du om cardiganen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg