SYRINER, SNART SOMMER OG HETTEGENSER

Jeg håper dere har hatt en fin pinse! Selv synes jeg det i grunn er godt å ha litt hverdag tilbake igjen, for å være ærlig. Det begynner jo virkelig å nærme seg sommer og i dag har jeg sittet mye ute. Molly har også fått utforsket hagen en god del i dag og ville virkelig ikke inn igjen haha. Selvom været er varmt så blåser det jo en del, så jeg endte med shorts og hettegenser i dag for å kanskje få litt farge (på bena vel og merke) uten å fryse samtidig. Jeg har forresten bestemt meg for å spare ut luggen igjen, da jeg synes det blir så klamt om sommeren. Dette er vel andre året på rad eller noe hvor jeg klipper lugg på vinteren og så sparer den ut til sommeren.

Nå må jeg egentlig straks løpe til dansing (ikke bokstavelig talt, den veien har jeg virkelig ikke kondis til å jogge eller løpe ehe), så håper jeg at dere får en fin uke videre!<3

    

 

Hvordan er været der dere bor i dag?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg