TING JEG VIL GJØRE I SEPTEMBER

Wow, tenk at august snart er ferdig da!? Denne måneden har gått så alt for fort! Siden det snart er en ny måned bestemte jeg meg for å sette meg ned og skrive en liste over ting jeg har lyst til å gjøre i september. September er en måned jeg synes er veldig fin, det er ikke for varmt og ikke for kaldt heller. Dessuten er høstfargene ute så fine når de begynner å komme frem og jeg elsker å sitte inne i regnet tullet inn i et teppe med en kopp te og en god bok. Åh, september altså!

🍁Besøke botanisk hage i Oslo når høstfargene har begynt å komme frem

🍁Feire bursdagen min en helg om ting ligger til rette for det

🍁Lage bullet journal for november

🍁Klare å holde ut å være på RASP

🍁Ta en kaffe ute med ei venninne eller to

🍁Gjemme meg bort i store og fine strikkagensere

🍁Tøye tre ganger i uken

🍁Gå turer i høstværet med musikk på ørene

🍁Lese ut minst to bøker

🍁Være flink med selvpleie

🍁Begynne på nye strikkeprosjekter

🍁Hoppe i en vanndam – rett og slett fordi jeg kan

 

 

Hva vil du gjøre i september?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg