TUR I SNØKLEDDE BØKESKOGEN

Jeg er sååå glad for snøen som har kommet! Nå hater jeg jo kulde og fryser en del, så akkurat den delen er temmelig kjip. Heldigvis er det mye positivt med snø, som hvor fint det lyser opp en ellers så mørk tid. Ikke minst er det vakkert å se på, eller hva? Noe som er veldig kjekt er jo at det ikke har kommet så mye snø at vi må måke konstant, men at det er nok snø til at man får noe ut av det (som aking i barnehagen, man kan stå på ski osv).

Therese og jeg var en tur i Bøkeskogen her om dagen og gikk en liten tur. Vi måtte jo selvfølgelig oppom utsiktsposten! Da bildene ble tatt hadde det begynt å bli litt mørkt og tåkene, men dere skulle sett utsikten før det. Såååå fint! Vi avtalte også å gå på ski en dag og det gleder jeg meg vilt til! Jeg tror ikke jeg har stått på ski på nærmere 3 år? Grunnen er at det rett og slett ikke har vært snø og at jeg jeg ikke har kommet meg til der det er skispor. Men så viser det seg jo at det faktisk er skispor rett oppenfor meg da hehe. Da vet jeg iallfall det!

 

 

 

 

 

 

Er du glad i snø?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Godt å komme seg ut litt 🙂 Jeg synes det er fint med litt snø nå. Bare ha på nok klær,så blir det bra 🙂 Med litt sol, HELT topp 🙂 Fine bilder du fikk da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg