UTE MÅ DET OGSÅ RYDDES TIL JUL

Her om dagen tok jeg et tak ved utgangspartiet vårt, for herlighet, det så virkelig ikke ut! Etter sommeren har det ikke blitt gjort noe særlig, som vil si at løv og spindelvev har samlet seg opp. Stolene til bordet på plattingen ble også lagt under tak i hu og hast en dag det blåste fælt. Det var rett og slett ikke noe koselig på utsiden hos oss. Nå ser det heldigvis mye finere ut med noen endringer og litt rydding:) I tillegg til det dere får se under som jeg har gjort har jeg også tenkt til å sette lyng i blomsterkassen, sette frem en julebukk av strå og rødt bånd og fjerne gardina på innsiden av vinduet ved døren. Der skal jeg heller legge vindusfolie, slik at vi får mye mer lys inn i gangen, samtidig som vi blir skjermet fra innsyn.

La oss ta en titt på det fæle kaoset på utsiden sånn det så ut før:

 

 

Denne kransen går på batteri og kan brukes inne eller ute. Man kan også velge om man vil ha den av, på eller på timer. Jeg kjøpte den på Rusta til bare 49kr og synes det ble skikkelig koselig!

 

Som vanlig skal alltid kattene være med når det skjer noe haha. Her ser dere gamlemor Lucy som lusker rundt. Og nei, hun er ikke feit, hun har bare mye løs hud på magen.

 

Og Molly, tidenes mest nysgjerrige katt.

 

Før og etter:


Jeg har sopet inngangspartiet, vasket vekk spindelvev, ristet matter, ryddet litt, funnet frem blomsterkasse (og kastet de visne sommerblomstene som stod i den) og hengt opp en julekrans. Jeg har også vasket stoler og bord, for ikke å glemme at jeg har stablet opp sommermøblemanget vårt.

 

 

Pleier dere henge opp krans ute til jul eller legge granbar på trappa?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg