VLOGMAS DAY 16

Goood kveld dere! Nå er vinglasset fylt opp (jada, jeg vet det er mandag), Mona har ankommet og vi er klare for en rolig kveld her hjemme. Eller, Mona kom hit for en god del timer siden og siden da har vi fått stått på skøyter, handlet litt julegaver og litt matvarer. Som jeg nevnte i går kjører jeg vlogmas hele denne uken i tillegg til to vanlige blogginnlegg hver dag! Jeg har ikke vlogget noe særlig før, så jeg håper ikke det ble så alt for ille? Planen min er å etterhvert spare til et systemkamera som jeg kan bruke til det + bruke når jeg ikke orker å drasse med meg speilrefleksen. Venninna mi Ingrid har et jeg liker skikkelig godt, så jeg tror det blir det!

Uansett, håper dere liker videoen! Så hører dere mer fra meg senere i kveld!

-Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Fin vlogg! Å må innrømme at deres pepperkakehus ble litt flottere enn det jeg prøvde pynte i år;) Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg