WEST SIDE STORY OG DE SISTE DAGENE

Hei dere! Her om dagen var Nora og jeg en tur på Bølgen for å se den nye West side story. Nora hadde sett originalen, men jeg hadde faktisk ikke det. Det er så typisk Nora og meg å se Disneyfilmer og musikalfilmen sammen, to sjangere vi begge elsker haha. Filmen skuffet iallfall ikke! En kjempegod historie, flinke skuespillere og godt filmet. Filmen gikk i storsalen og til min store overraskelse var det bare oss der og to andre damer. Jeg hadde jo vært stresset på om vi i det hele tatt fikk billetter, men det var jo ikke noe problem.. Jeg anbefaler iallfall å se filmen! Vær bare obs på at den varer i over to og en halv time, men det var så absolutt nødvendig for dybden i historien/filmen.

Ellers har jeg ikke gjort så mye spesielt siden sist som jeg ikke har fortalt dere om, utenom i går. Da var Andreas og jeg en tur på Nordbyen sammen med Marte for å ta en kaffe og for å kikke litt. Vi fikk et gavekort av pappa til jul og jeg fikk kjøpt meg en vest, en cardigan, en maskara og fundation for det. Jeg kan jo vise dere over nyttår, for klærna blir garantert brukt i noen antrekk fremover hehe. Jeg hater forresten å bruke penger på sminke, jeg synes det er skikkelig kjipt, men siden jeg var tom for overnevnte ting måtte jeg nesten bare.

 

 

 

 

 

Har du gjort noe spesielt i romjulen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg