WITRE NORDISK SOMMERTOPP

God søndag! Har dere hatt en fin helg? Det har iallfall jeg! Jeg har blant annet fått stripet håret mitt, siden jeg var så heldig å få ei til å handle striping for meg. Faktisk så har jeg så god erfaring med å gjøre det selv at jeg bare fortsetter med det hehe. Det passer jo ypperlig når jeg uansett ikke har mulighet til å gå til frisør på grunn av koronareglene på RASP. Stripingen ble gjort etter disse bildene under her altså.

For noen dager siden strikket jeg Witre sin nordisk sommertopp og den ble ferdig på to dager. Skikkelig raskt prosjekt, men veldig søt og god. Denne gleder jeg meg til å bruke i sommer! Jeg har også bestilt noen knapper til pynt som jeg kanskje skal feste på, litt usikker på det ennå. Garn har også blitt bestilt og det tenkte jeg å vise dere på tirsdag + fortelle dere hva jeg skal bruke det til. Enn så lenge får dere et bildedryss av noen selvportretter i nordisk sommertopp!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at den ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg