OUTFITS IN DECEMBER

WOW, jeg tror jeg aldri noen sinne har postet så mange antrekk i løpet av en måned! Visste dere at det egentlig var 30 antrekk, men at jeg faktisk måtte fjerne noen for å få plass på denne collagen? Hvis det fortsetter slik er jeg usikker på om jeg skal fortsette med en slik oppsummering for hver måned. Hva tenker dere, synes dere at det blir for mange antrekk til å ta en slik oppsummering? Jeg er ganske i tvil her nå, så jeg setter stor pris på tilbakemeldinger!

Når jeg ser på disse bildene ser jeg at stilen min i desember har vært veldig “girly”. Samtidig som jeg elsker å pynte meg er jeg også veldig glad i preg fra 90-tallsstilen og jeg er heller ikke helt over emo-perioden min som jeg hadde på ungdomsskolen. Sistenevnte kommer ikke så godt frem her. Nå skal det sies at på ungdomsskolen kjørte jeg den stilen helt ut.. kanskje jeg skal vise dere en gang haha. Uansett, hvilket antrekk likte du best?

-Elise Amanda

12 kommentarer

Siste innlegg