Vil du bli fotografert?

Jeg har lyst til å bli bedre til å ta bilder, og for å bli det så må jeg ta bilder. Det er utrolig spennende å ta bilder av mennesker, og det er kanskje noen som har lyst til å bli tatt bilde av? Hvis du vil at jeg skal ta bilder av deg/dere en dag så er det bare til å ta kontakt! Jeg bor i Larvik, så bildene blir tatt der. Også er jeg kun 15 år, så ikke forvent noe profesjonelt, det er jo tross alt gratis også! 

Jeg syntes det er kjempehyggelig å bli kjent med nye mennesker, så ikke tvil med å ta kontakt selv om du ikke kjenner meg!:) Det er bare å sende en mail til [email protected] og så avtaler vi tid, dato og sted. Bildene blir tatt, jeg redigerer de 10-15-20 beste og sender dem på mail til deg/dere. Jeg står fritt til å bruke bildene til feks bloggen og lignende.  



Eksempel på to bilder som jeg har tatt. 

-Elise

4 kommentarer
    1. Hei :] Du hadde kunnet det, hvis ikke jeg var så PSYKO PSYKO dum. Må nok vente til jeg får normal lenge på øyenbryna igjen (nappet de for korte, r.i.p) Men uansett.. lykke til videre på bloggen, så kan jeg si ifra hvis jeg føler meg i “Ta ett bilde av meg” humør Cx

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg