10 ting jeg hater

1. Når bussen kommer ALT for sent! Virkelig, det er ikke så veldig kult å stå ut i kulda og vente i over 40 minutter! Dessuten så burde bussjoførene lære seg ruta si.
2. Når folk maser på meg om mat. Det er det mest irriterende jeg vet om! Jeg spiser når jeg vil spise og hva jeg vil, ferdig med det!
3. Oppmerksomhetssyke drittunger. Trenger jeg si mere?
4. Alle de gangene jeg kommer på skolen og ser at omtrent alle sitter i gangen og leser i en bok/på et ark, som vil si at vi skal ha prøve, og jeg kommer der uten å i det hele tatt ane at vi skal ha prøve den dagen. Jeg hater virkelig å få dårlige karakterer, men har vel bare meg selv å takke. 
5. Når jeg skal handle klær og besteveninna mi ikke er med meg. Jeg klarer ikke bestemme meg og det er ekfbdsjknfjdjssf irriterende, fordi enten så angrer jeg på å ha kjøpt eller fordi jeg ike kjøpte. Derfor: Tonje er fast shoppingkompis.
6. De gangene jeg skal si noe og jeg ikke kommer på det norske ordet eller de gangene det er en person/film/sang jeg ikke kommer på hva heter. Da klarer jeg ikke konse på noe annet enn å finne ut navnet/ordet. Det er helt sick at jeg nesten klikker de gangene jeg ikke kommer på det.
7. Når noen skriver “Hvem sko er mine, hvem bilde er finest?” Det heter Hvilke sko og hvilket bilde for faen! Lær dere norsk. 
8. De gangene jeg skal fortelle noe og så glemmer jeg hele poenget med det jeg skal si. Skjer heeeeele tiden, og jeg hater det like mye hver eneste gang.
9. Alle de gangene jeg går meg vill fordi stedsansen min suger. Det samme gjelder det å huske navn på mennesker som jeg møter.
10. Hvis det er noe dritgøy som går på TV og så går strømmen / det kommer slik “Fortsettelse i neste episode”. Er det flere enn meg som bare får lyst til å kaste hele TV`en i veggen?


-Elise

6 kommentarer
    1. 3. Oppmerksomhetssyke drittunger. Trenger jeg si mere? DU ER EN OPPMERKSOMHETSSYK UNGE! … ååh, jeg er ikke klar for å snakke om det/skrive det her .. hvorfor ikke lage enda en ny blogg som heter oppmerksomhetsbloggen.blogg.no?

    2. Anonym: Jeg oppfatter ikke meg selv som det, men det gjør tydligvis du, og det skal du få lov til å gjøre om du vil det. Jeg håper du kjenner meg IRL, siden du sier det i alle fall. Siden du ikke er klar for å snakke/skrive om det her, så har jeg også facebook, bare å snakke/skrive om det der? Er det lov til å spørre hvorfor du oppfatter meg som en oppmerksomhetssyk drittunge? Bare lurer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg