Generalprøve på danseforestillingen!

Haha, jeg må bare fortelle hvor smart jeg er: Igår la jeg meg til å sove klokken ni på kvelden, og jeg våknet helt utvilt klokken tolv samme kveld. Derfor var jeg oppe til klokken ti på morningen, og klokken elleve skulle jeg på danseøvinger (trodde jeg), så jeg bestemte meg for å droppe det og bare sove. Klokken tolv på formiddagen ( 2 timer etter at jeg la meg til å sove) blir jeg vekt av min mor, så jeg setter meg på facebook. Der får jeg melding av Anniken som lurer på hvor jeg var. Jeg sa jeg var hjemme, og da sier hun: “Du vet at det er generalprøve!?”.

Det hadde jo selvfølgelig ikke jeg fått med meg, men heldigvis, selv om jeg danser åpningsnummeret på forestillingen, så hadde vi ikke danset ennå. Så jeg heiv på meg klær, ble kjørt ned, tok på meg kostymet og så var det rett ut på scenen. Rakk det akkurat! Snakker vi flaks eller?

Hva har du gjort idag?


-Elise

4 kommentarer

Siste innlegg