Blanke ark

Helt ærlig så skal jeg si at dette året her ikke har vært det beste. Det er utrolig mye som har skjedd, både potitivt og negativt, men egentlig mest negativt. Jeg har opplevd mye, lært mye, blitt kjent med nye mennesker, ledd en del og tårene har rent. Jeg ser på dette som en helt ny start, nye muligheter og blanke ark. Jeg vil virkelig ordne opp i livet mitt nå, jeg tror jeg skal være så tøff at jeg tar imot hjelpen. Og det, det kan jeg love dere krever mye mot! Hvordan har deres år vært?


canon eos 550D+ 0.25m/0.8ft Day 44

-Elise

5 kommentarer
    1. har hatt et fint år, men kunne vært bedre… : )
      Men husk det Elise, du har mange venner som støtter deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg