2011

Januar: Jeg husker egentlig ingenting fra januar.
Februar: Skulle egentlig vært i Spania med bestevenn, men så ble det ikke noe av det. Velger å ikke nevne grunn, men kan si såpass at det verken var mitt eller Tonje sitt valg.
Mars: Hva skjedde egentlig i mars..? Jeg tror det var da jeg startet brannalarmen på Maxi.
April:  Min gode hukommelse slår til igjen.

Mai: Jeg konfirmerte meg! Også ble jeg blond(men først ginger)! For ikke å glemme at jeg kjøpte meg mac og speilrefleks!

Juni: Det ble sommerferie og i løpet av en uke var jeg på Liseberg, Ullared, Universeum og Camping. Jeg tror jeg sparer dere for bilder fra campingen. Ok, jeg kan vise et outfitbilde.

Juli: Det ble varmt og omtrent hver dag satt jeg ute på hverandaen med musikk, bøker og Fanta Lemon. Jeg var også på sommerleir med mange fine folk.

August: Jeg ble 15 år! Hurra for meg! Også begynte jeg å danse igjen! 

September: Jeg og broren min var i Tyrkia med besteforeldre + en tante. Kjempekos!

Oktober:
 Fredsreise/Polentur/Hvite busser, kall det hva du vil. Det var en opplevelse for livet som aldri vil bli glemt. Både på godt og vondt. Henriette og Aurora på bildet.

November:
Husker ikke særlig. Tok mange outfitbilder da.

Desember:
 Jeg farget håret rosa(egentlig rødt, men det ble rosa etter noen vasker), gjorde masse teite ting og det var juleforestilling på dansinga.

-Elise

8 kommentarer

Siste innlegg