Answers

Hvilken hårfarge brukte du da du farget håret rødt? Schwarzkopf Country Colours no. 58 – Grand Caynon
Hva liker du å gjøre på fritiden din? Ta bilder, skrive, lese, danse og være med venner.
Hva er du interessert i? Dette var egentlig et vanskelig spørsmål, men jeg vil svare: ting som gjør meg glad. Forelsket? Ikke akkurat nå, nei.
Hvorfor har du så mange outfiter? Fordi jeg syntes det er gøy og så liker jeg det. Dessuten så er jeg vel over gjennomsnittet interessert i klær.
Hvis du ser noen som har det vanskelig hva gjør du? Gjør du i det hele tatt noe? Det kommer helt an på situasjonen. Jeg lar i alle fall personen få vite at jeg alltid har tid om han/hun vil snakke. Og ja, jeg vil si at jeg gjør noe.
Blogger du leser? marenviks, carolinemaria, mne, lisella, thien, fashionzebra, blomsterfeenhanna, ebbazingmark og venner/bekjente sine blogger.
Fem ting du ikke klarer deg uten? Musikk, venner, dyr, mac og speilrefleks.
Fem ting du liker med deg selv? Personligheten min, øynene mine, kreativiteten min… så kom jeg ikke på noe mere.
Er du imot emoer og sånne folk? Emo = forkortelse for emosjonell. Nei, jeg er ikke imot mennesker som viser følelser.
Favorittmat? Riskaker..? Ok, det er vel egentlig ikke mat. Jeg vet ikke, pizza kanskje?
Hvor er kattemasken fra? Pandoru

Wedges eller joggesko? Wedges! Med mindre jeg faktisk skal jogge da..
Favorittdrikke? Energidrikker.
Hvor mange lesere har du daglig? Det kommer litt an på, men jeg vil si 200 +/-
Hvorfor blogger du og hvor får du inspirasjon fra? Det er gøy og jeg får inspirasjon over alt! Hårfargemerketips? Egentlig ikke, men etter hva venner har sagt og opplevd så anbefaler jeg ikke h&m-farge, men jeg har et tips til bleking: depend. Omtrent alle andre blekinger gir gult hår..
Ettersom jeg har sett det du har skrevet på facebook, lurer jeg på hva som har skjedd og hvorfor? Jeg tror ikke jeg er klar for å snakke om det ennå og jeg vet heller ikke om jeg noen gang kommer til å bli det. Men jeg ville få det ut, siden det er noe som blir umulig å skjule for meg og venner fortjener å få vite hvorfor og hvor jeg er borte.
Hva har skjedd og hvorfor? Beklager er ikke klar for å fortelle det. Men jeg skal da innlegges fordi jeg trenger det. Ikke at det ga så mye mere svar.
Hvordan klarer du å aldri ha en dårlig hårdag? Jeg syntes jeg har mange, jeg…
Hvilket kles/sko-kjøp er du aller mest fornøyd med? Vinterskoene mine som jeg har gått istykker for lengst 🙁 
Visste du at jeg kommer til å gråte meg i søvn nå? Unnskyld, men slik ble det nok..
Hvilket kamera har du? Canon eos 550 D
Hvorfor skriver du aldri veldige personlige innlegg? Du begynner på dem, men så skriver du egentlig ikke noe særlig personlig. Det kan nok være fordi jeg trenger å få ut noe, samtidig som jeg ikke tør å fortelle det. “Jeg har så mange ord, men ikke noe mot”.

Hvem er dine 5 topp venneforografer? Inspirerer de deg? Jeg skjønte ikke helt dette spørsmålet, utdyp det mere i kommentarfeltet så skal jeg svare.
Kan du fortelle om kameraet ditt? Jupp, det kan jeg! Det er et kamera som er utrolig lettvint å bruke, både manuelt og automatisk. Det har 18 megepixler og tar derfor bilder av veldig god kvalitet. Vet egentlig ikke hva mere jeg skal fortelle annet enn at det heter Canon eos 550 D og koster rundt 6500 kr.
Kamera å annbefale for nybegynnere? Kommer litt an på hva du skal bruke det til. Skal du ha det til ferie/fritid/familie er en canon eos 110 et godt alternativ, skal du bruke det til masse forskjellig er canon eos 500 veldig bra! Dette er da av egene erfaringer.
Favorittdyr? Delfin.
Hva slags sminke bruker du? Foundation, rouge, dipliner og maskara.
Hva slags brus liker du best? Sånn japansk brus med kirsebærsmak som jeg ikke husker navnet på. Cola light er da også ganske så godt. Og Fanta Lemon.
Hvor mye veier du? Helt normalt mye/lite.
Hvorfor skal du legges inn på sykehus? Jeg har ikke lyst til å gå noe særlig inn på det.
Favorittkjolen din? En blå og hvit sommerkjole med sløyfer kjøpt på Romeos.
Hva er ditt forhold til pels? Jeg er vegetarianer, så det sier vel sitt?
Syntes du selv at du bruker mye sminke? Nope.
Beskriv degselv med tre ord: Kreativ, sta og sær.
Hvem er du i vennegjengen? Jeg vil si at jeg er hun som lytter og som alltid har tid til de andre.

Siden jeg svarte skriftlig så lager jeg heller en videoblogg. Så kommer det store spørsmålet: Hva skal jeg videoblogge om?


7 kommentarer
    1. Hvor mye kostet kameraet ditt? og er det raskt til å ta bilder, hvor kjøpte du det?? hehe sene spørsmål, men fint hvis du kunne svare på dem ^^

    2. Jeg mente, om du hadde noen venner som tok bilder, siden du er så opptatt av det. Om de inspirerer deg, og sånn. Hvis du har sånn top liste av de som inspirerer deg, eller de du synes er flinke lissåm.

    3. Til dere som spør om hva som skjer etter det dere har sett på facebook, så syntes jeg dere er respekt løse. Om det er noe dere lurer på kan dere bare spøre i chat siden dere er venn med hu? Hu har ikke skirvi så mye om det på bloggen og det kan forstås feil. Hu forklarer selv at det er vanskelig å prate om, og at hu gråt for hvordan vennene hennes skulle reagere. Da syntes jeg at det er respektløst å stå anonymt bak på bloggen hennes!! Det er griet og bra at dere bryr dere, men tenk hvor vanskelig hun har hatt det med å fortelle dette. Skjønner at noen er skuffet eller sure for at hun ikke har fortalt det til dere persjonelig, men kansje det var lettere for henne å fortelle dette en gang enn 100!!! Jeg bryr meg!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg