Bildedryss fra ballet









canon eos 550D + 50mm f/1.8 II Day 57

Noen bildene er tatt hjemme hos Siri med jentene, andre bilder er tatt på ballet. Alle bildene er tatt av meg, derfor er jeg ikke med på noen av dem. Det var en utrolig fantastisk kveld med utrolig herlige folk! Jeg koste meg kjempemasse og følte meg som en prinsesse i kjolen min! 

Senere kommer bilder av meg i ballkjolen min + en bildeserie/photoshoot med Isabel. Jeg lover dere, gled dere til bildene av Isabel, de ble kjempefine!

-Elise

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg