“Every passing moment is a chance to turn it all around”




God helg! 🙂 Ovenfor har dere dagens outfit, helt enkelt og behagelig å gå i, men alikevel ikke totalt kjedelig pga tilbehøret. Jeg ser at jeg må jobbe ganske så mye med hvordan jeg skal posere på bildene + ansiktet mitt (hvis du ser så glor jeg surt ut i luften, av en eller annen grunn?). Uansett så er det bedre enn ingen bilder i det hele tatt!

Hvis jeg tør idag så skal jeg ta meg en tur ut å jogge. Det er jo rene ekstremsporten nå som det er så glatt! I kveld blir det MGP på TV og ekstra spennende er det jo siden det blir holdt her jeg bor! Det tar meg 2 minutter å gå til Arena Larvik der det blir holdt, så jeg hører nok musikken helt hjem.

-Elise 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg